Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

[pocetnik] cookies i "fetchovanje" site-ova

[es] :: Python :: [pocetnik] cookies i "fetchovanje" site-ova

[ Pregleda: 2603 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
109-92-217-147.dynamic.isp.telekom.rs.



+165 Profil

icon [pocetnik] cookies i "fetchovanje" site-ova16.08.2012. u 19:19 - pre 141 meseci
ok, posto sam apsooolutni pocetnik u pythonu, a nesto mi palo na pamet malo da ga izucim, molio bih pomoc

hocu da napravim programcic/skripticu, koja ce mi skidati site-ove po mojoj zelji (bilo to forumske bilo kakve koji mi u nekom trenutku zatrebaju, a da bude automatizovano, ili poluautomatizovano)

ono sto mi konkretno sada treba je kako da "zapamti" kolacice (cookies) od nekog site-a u pitonu?

nasao sam/naucio kako otvoriti sadrzaj obicne stranice, ali ne i kako "uzvratiti" kolacice (jer kao sto svi znamo, neki site-ovi zahtevaju da kolacici budu omoguceni)

da slikovitije objasnim
recimo da forum x pravi kolalcice prilikom logovanja, kao cookie session id, i da bi mogao surfovati tom stranicom (i dobiti smisleni sadrzaj),moras imati ucitane kolacice

e sad, mene zanima kako u pythonu da napravim
1. da mi salje sadrzaj formulara post metodom (npr username i password), i time me uloguje u site
2. da upamti kolacice, odnosno podatke o sessiji, da sam ja ulogovan na taj site
3. da kada otvorim neki vezan link za pocetni site (npr neku temu u forumu), da i dalje koristi podatke iz prethodnih tacaka
4. naravno da ucitam sadrzaj stranice (znam ono preko urllib)
5. da sacuva sadrzaj iste stranice (u .html)
(6. da ispise sadrzaj na ekran)


drugi deo projekta bi bilo mozda filtriranje sadrzaja stranice
da je od tacke 1-4 sve jednako, medjutim tacka 5 se menja, i to u: